TUI želi Kupare i obećava milijun Britanaca za pet godina

Bez autora
Nov 06 2013

Dok se hrvatski turizam muči kako vratiti predratnih pola milijuna gostiju iz Velike Britanije, vodeći svjetski turoperator TUI, sa čak 30 milijuna putnika godišnje, Hrvatskoj sam za pet godina nudi milijun britanskih turista. Visokopozicionirani menadžer i član TUI-jeve uprave Garry Wilson otkrio je danas na londonskoj burzi turizma WTM da u Hrvatsku žele i ulagati. Zanimaju ih i postojeći hoteli i gradnja novih, a potvrdio je i nagađanja da će se TUI upustiti u nadmetanje za bivši vojni kompleks Kupare. Nakon toga, kazao je G. Wilson hrvatskim turističkim predstavnicima, na red će doći Istra, gdje žele projekt veličine Kupara, s otprilike 1500 turističkih kreveta. TUI je kroz tvrtku Karisma Hotels Adriatic i partnerstvo s Todorićevim Agrokorom i meksičkom grupacijom Karisa već prošao prvi investicijski test u Hrvatskoj. Kupili su Hotele Koločep, a upravljaju i s nekoliko drugih hotela na makarskoj rivijeri. TUI na odredištu traži ekskluzivan status, ne zanima ih po desetak kreveta u različitim hotelima.

TUI želi Kupare i obećava milijun Britanaca za pet godinaDok se hrvatski turizam muči kako vratiti predratnih pola milijuna gostiju iz Velike Britanije, vodeći svjetski turoperator TUI, sa čak 30 milijuna putnika godišnje, Hrvatskoj sam za pet godina nudi milijun britanskih turista.

Visokopozicionirani menadžer i član TUI-jeve uprave Garry Wilson otkrio je danas na londonskoj burzi turizma WTM da u Hrvatsku žele i ulagati. Zanimaju ih i postojeći hoteli i gradnja novih, a potvrdio je i nagađanja da će se TUI upustiti u nadmetanje za bivši vojni kompleks Kupare.

Test u hotelu Koločep

Nakon toga, kazao je G. Wilson hrvatskim turističkim predstavnicima, na red će doći Istra, gdje žele projekt veličine Kupara, s otprilike 1500 turističkih kreveta. TUI je kroz tvrtku Karisma Hotels Adriatic i partnerstvo s Todorićevim Agrokorom i meksičkom grupacijom Karisa već prošao prvi investicijski test u Hrvatskoj. Kupili su Hotele Koločep, a upravljaju i s nekoliko drugih hotela na makarskoj rivijeri. TUI na odredištu traži ekskluzivan status, ne zanima ih po desetak kreveta u različitim hotelima.

– Koločep se sada puni dvostruko bolje nego prije. Hrvatska je prekrasna, ali turistički produkt još uvijek nema kvalitetu kakvu ta destinacija zaslužuje. Nedostatak kreveta jako se vidi i na Hrvatsku sada otpadaju mrvice od našeg ukupnog prometa. U Grčku vodimo dva milijuna Britanaca, u Španjolsku četiri milijuna – kazao je TUI-jev menadžer G. Wilson. TUI je ove godine u Hrvatsku doveo 35.000 Britanaca, dogodine je plan 39.000, a u 2015., nakon Dubrovnika i Istre, namjeravaju serijom letova krenuti i prema Splitu. Da bi se sve to ostvarilo, nešto će morati napraviti i hrvatska strana.

Provjere nekretnina

– Hrvatska turistička zajednica pruža podršku kroz udruženo oglašavanje na britanskom tržištu i kroz partnerstvo s TUI-jem, s tim da ćemo ubuduće partnere u tom poslu obvezivati na trogodišnju suradnju – kazala je direktorica HTZ-a Meri Matešić. 
Dodaje da se predstavnici TUI-ja raspituju i o tome što država može učiniti oko stalnorastućih aerodromskih taksi. Ministar Darko Lorencin kazao je da se u vezi s Kuparima rade posljednje provjere nekretnina i da će za tjedan-dva biti spreman prvi nacrt natječaja. Prvi bi pozivni natječaj mogao biti raspisan još ovog mjeseca. Na londonskom WTM-u optimizma ne manjka ni globalno. Istraživanje među 1200 turističkih profesionalaca iz cijelog svijeta pokazalo je da ih čak 90 posto vjeruje kako će njihove kompanije dogodine poslovati bolje. Svaki drugi, pritom, vjeruje da će od porasta broja putovanja ponajviše profitirati europske destinacije, a potom Azija, Velika Britanija te Sjeverna Amerika.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik